Psychologia Reklamy - Studia podyplomowe

Najważniejsze informacje o tej specjalności

  • znajdź odpowiednie studia podyplomowe

    Gwarancja stałej ceny i braku dodatkowych opłat

  • najlepszy wybór studiów podyplomowych to ISP

    Nacisk na zajęcia praktyczne

  • świadectwo ukończenia studiów podyplomowych

    Świadectwo uznawane przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego

  • kalendarz studiów podyplomowych

    3 semestry

  • Zajęcia online na żywo, poprzez platformy webinarowe

Psychologia Reklamy

Obecne studia podyplomowe prowadzimy w oparciu o aktualne standardy kształcenia, a w szczególności o:

  • USTAWĘ O SZKOLNICTWIE WYŻSZYM (Ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. poz. 1668, z późn. zm.)),
  • ROZPORZĄDZENIE MINISTRA NAUKI I SZKOLNICTWA WYŻSZEGO - STANDARD KSZTAŁCENIA NAUCZYCIELI (Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 25 lipca 2019 r. w sprawie standardu kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela (Dz.U. poz 1450))
  • ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ - DOTYCZĄCEGO KWALIFIKACJI NAUCZYCIELI (Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. poz. 1575, z póżn. zm.)).

Najważniejsze informacje i korzyści

  • Studia podyplomowe prowadzone przez Wyższą Szkołę Humanistyczno-Ekonomiczną w Brzegu
  • Stała liczba semestrów.
  • Koszt za całość studiów tylko 4500,00 zł + opłata wpisowego, niezmienny przez cały okres ich trwania. Bez prowizji i dodatkowych opłat.
  • Wygodny tryb: zajęcia odbywają się w soboty i niedziele, średnio co dwa tygodnie.
  • Małe grupy zajęciowe. Komfort i efektywna nauka.
  • Pełen program studiów dostępny w zakładce „Przedmioty”.
  • Proste i wygodne zapisy online. Wystarczy nacisnąć przycisk „Chcę studiować” i przejść przez intuicyjny proces zapisu.
  • Więcej informacji pod numerem telefonu 32 787 57 47 lub e-mail: isp@podyplomowka.edu.pl.
  • Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych jest uznawane przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, sporządzone zgodnie z jego wzorem i wytycznymi.

Reklama to dziedzina, która kieruje się wieloma prawidłowościami i zasadami. Ich poznanie to klucz do projektowania i wdrażania efektywnych i skutecznych środków i komunikacji reklamowej. Mimo to, same reguły rynkowe i marketingowe mogą czasem nie wystarczać, aby odnieść zamierzone efekty. Wtedy pomocna okazuje się psychologia, która jest niezwykle bogata w wiedzę na temat ludzkiego postępowania i jego motywów. Znając mechanizmy kryjące się za codziennymi wyborami ludzi, twórcom reklam o wiele łatwiej jest stworzyć niepowtarzalny, skuteczny i sprofilowany przekaz, dzięki któremu mogą oni odnosić znacznie większe sukcesy niż konkurencja. Ma to olbrzymie znaczenie szczególnie dzisiaj - w czasach, gdy reklama stanowi integralną część większości aktów komunikacji międzyludzkiej. Jej przesyt w sferze publicznej i nie tylko powoduje, że aby móc realizować założone, komercyjne cele, należy posiadać oryginalne pomysły, za którymi kryje się nic innego jak potężna wiedza, przygotowanie merytoryczne, doświadczenie, praktyka i znajomość naszego odbiorcy. Zdając sobie sprawę ze wszystkich tych aspektów i postępujących w branży reklamy trendów, lider w kształceniu i podnoszeniu kwalifikacji Instytutu Studiów Podyplomowych przygotował dla Ciebie ofertę studiów podyplomowych na specjalności Psychologia Reklamy. Obojętnie w jakiej branży działasz - musisz pamiętać że skuteczna reklama jest dźwignią handlu. Jeśli chcesz osiągać świetne efekty i cieszyć się niezaprzeczalną konkurencyjnością, musisz doposażyć się w najnowszą wiedzę z tej dziedziny. Studia podyplomowe są najłatwiejszym na to sposobem. Oferowany przez nas program kształcenia to interdyscyplinarne połączenie zagadnień i wiedzy praktycznej, która pomoże Ci realizować Twoje cele i odnosić sukces tam, gdzie wydaje się to niemal niemożliwe. Z naszym nowoczesnym podejściem do nauczania i niezwykle doświadczoną kadrą wykładowców akademickich oraz ekspertów z branży reklamy i psychologii, dowiesz się wszystkiego, czego potrzebujesz aby cieszyć się najlepszymi, możliwymi kompetencjami. Postaw na studia podyplomowe najwyższej jakości i przekonaj się jak wiele można zdziałać będąc wyposażonym w wiedzę, umiejętności i doświadczenie, które Ci proponujemy.

Adresaci studiów

Studia podyplomowe z psychologii reklamy skierowane są przede wszystkim do:

- osób, które zajmują się zarządzaniem,

- ludzi zajmujących się marketingiem i wszelkimi działaniami z nim związanymi,

- aktywnie działających w sferze biznesu menedżerów,

- pracowników handlu, usług i organizacji samorządowych,

- pracowników przedsiębiorstw, którzy zajmują się reklamą i promocją,

- osób pracujących w działach marketingu zarówno w dużych jak i małych firmach,

- prowadzących własną działalność gospodarczą,

- pracowników agencji badawczych, domów mediowych, agencji public relation, firm eventowych.

Jeśli należysz do którejś z tych grup, studia podyplomowe w Instytucie Studiów Podyplomowych będą dla Ciebie rewelacyjnym rozwiązanie. Wprowadzimy Cię w świat nowoczesnej reklamy i jej psychologii tak, abyś z powodzeniem mógł wykorzystać nowo nabyte umiejętności w swojej codziennej pracy. Dzięki nam szybko znajdziesz wymarzoną pracę lub zdobędziesz awans w obecnej. Przekonaj się jak wiele możesz osiągnąć dzięki najlepszemu kształceniu i wiedzy na temat ludzkich zachowań. O przyjęcie na studia mogą się ubiegać osoby, które mają dyplom ukończenia studiów wyższych magisterskich lub licencjackich. Od słuchaczy oczekuje się przede wszystkim aktywnego udziału w zajęciach studium. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Cel studiów

Instytut Studiów Podyplomowych to miejsce w którym wierzymy, że właściwe podejście i najwyższa jakość owocują najlepszymi efektami. Za cel stawiamy sobie kształcenie kadr najlepszych specjalistów, którzy świetnie radzą sobie na rynku pracy. Dlatego cały program naszych studiów dopasowany jest d o aktualnych i przyszłych trendów oraz potrzeb tego rynku. Dzięki naszemu innowacyjnemu spojrzeniu na studia podyplomowe, szybko i sprawnie nabędziesz cenne kompetencje i kwalifikacje w dziedzinie psychologii reklamy. Przekażemy Ci szeroką i praktyczną wiedzę z zakresu psychologii reklamy oraz pomożemy Ci rozwinąć umiejętności jej zastosowania w sferze biznesu. Jako słuchacz kierunku zbudujesz swój warsztat psychologa reklamy i nauczysz się wspierać ludzi w kreowaniu pozytywnego odbioru. Trenowane umiejętności wspomogą również Twój rozwój własny, pozwolą Ci efektywniej planować czas, podejmować właściwe decyzje, radzić sobie ze stresem oraz skutecznie komunikować się w biznesie, edukacji i rynku reklamowym. Oprócz tego, naszymi celami są:

- doskonalenie Twojego warsztatu praktycznego,

- poszerzenie Twoich możliwości pracy w reklamie,

- przekazanie Ci narzędzi i metod pracy w reklamie,

- przekazanie Ci wiedzy dotyczącej budowania relacji służącej osobistemu i zawodowemu rozwojowi klienta indywidualnego,

- wyposażenie Cię wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne, umiejętność wspierania zmian u klienta oraz podejścia do szeroko pojętego rynku marketingowego.

Brzmi zachęcająco? W takim razie nie zwlekaj i zapisz się już dziś!

Korzyści

Świetnie zdajemy sobie sprawę z oczekiwań naszych słuchaczy i dokładamy wszelkich starań aby nasze studia stały na wysokim, niezwykle zadowalającym poziomie. Z tego również powodu proponujemy Ci:

- indywidualne podejście i wsparcie Twojego rozwoju,

- program studiów, który nastawiony jest na wydobycie z Ciebie 100% Twojego potencjału,

- przygotowanie Cię do całkowicie samodzielnej pracy w branży reklamy,

- wyłącznie przydatne i praktyczne przedmioty realizowane w formie atrakcyjnych wykładów interaktywnych, dyskusji, warsztatów i zadań grupowych,

- otwartość na Twoje pomysły i zaangażowanie.

Nie marnuj swoich możliwości - zobacz jak wiele możesz osiągnąć z wykształceniem najwyższej klasy. Zrób potężny krok w swojej karierze - zapisz się na studia podyplomowe na specjalności Psychologia Reklamy - czekamy właśnie na Ciebie!

Studia realizowane są we współpracy z Wyższą Szkołą Humanistyczno-Ekonomiczną w Brzegu.

Podstawa prawna

Decyzja Ministra Edukacji Narodowej i Sportu nr DSW-3-0145-230/TT/2001 z dnia 20 sierpnia 2001 roku.

Świadectwo

Absolwenci otrzymają świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Brzegu.

Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych jest uznawane przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Wydawane świadectwo jest zgodne ze wzorem i wytycznymi Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Nazwa przedmiotu
w trakcie opracowywania

ZASADY PRZYJĘCIA NA STUDIA:

  • Termin składania dokumentów: 15 grudnia 2020 roku.
  • Decyduje kolejność zgłoszeń.

Zobacz wymagane dokumenty


Dokumenty można przesłać listownie na adres Instytutu Studiów Podyplomowych w Tychach przy ul. Sienkiewicza 1, bądź złożyć osobiście w naszych sekretariatach.

Zorganizujemy studia w Twojej miejscowości jeśli grupa słuchaczy będzie większa niż 20 osób.

Opłaty dla tej specjalności:

  • Suma opłat - 4 500 zł
  • Koszt semestru - 1 500 zł
  • Opłata wpisowa - 200 zł

Opłaty prosimy realizować na indywidualne konta słuchaczy. Szczegółowe informacje można znaleźć w Strefie Słuchacza.

Istnieje możliwość opłaty czesnego w ratach bez dodatkowych kosztów.

Koszt studiów przez cały okres ich trwania jest niezmienny.

Obecnie nie mamy promocji na tę specjalność, jednak możliwe, że już niedługo znajdzie się tu coś ciekawego dla Ciebie - zajrzyj do nas!

Studia podyplomowe Psychologia Reklamy
Reklama to dziedzina, która kieruje się wieloma prawidłowościami i zasadami. Ich poznanie to klucz do projektowania i wdrażania efektywnych i skutecznych środków i komunikacji reklamowej. Mimo to, same reguły rynkowe i marketingowe mogą czasem nie wystarczać, aby odnieść zamierzone efekty. Wtedy pomocna okazuje się psychologia, która jest niezwykle bogata w wiedzę na temat ludzkiego postępowania i jego motywów. Znając mechanizmy kryjące się za codziennymi wyborami ludzi, twórcom reklam o wiele łatwiej jest stworzyć niepowtarzalny, skuteczny i sprofilowany przekaz, dzięki któremu mogą oni odnosić znacznie większe sukcesy niż konkurencja. Ma to olbrzymie znaczenie szczególnie dzisiaj - w czasach, gdy reklama stanowi integralną część większości aktów komunikacji międzyludzkiej. Jej przesyt w sferze publicznej i nie tylko powoduje, że aby móc realizować założone, komercyjne cele, należy posiadać oryginalne pomysły, za którymi kryje się nic innego jak potężna wiedza, przygotowanie merytoryczne, doświadczenie, praktyka i znajomość naszego odbiorcy. Zdając sobie sprawę ze wszystkich tych aspektów i postępujących w branży reklamy trendów, lider w kształceniu i podnoszeniu kwalifikacji Instytutu Studiów Podyplomowych przygotował dla Ciebie ofertę studiów podyplomowych na specjalności Psychologia Reklamy.Obojętnie w jakiej branży działasz - musisz pamiętać że skuteczna reklama jest dźwignią handlu. Jeśli chcesz osiągać świetne efekty i cieszyć się niezaprzeczalną konkurencyjnością, musisz doposażyć się w najnowszą wiedzę z tej dziedziny. Studia podyplomowe są najłatwiejszym na to sposobem. Oferowany przez nas program kształcenia to interdyscyplinarne połączenie zagadnień i wiedzy praktycznej, która pomoże Ci realizować Twoje cele i odnosić sukces tam, gdzie wydaje się to niemal niemożliwe. Z naszym nowoczesnym podejściem do nauczania i niezwykle doświadczoną kadrą wykładowców akademickich oraz ekspertów z branży reklamy i psychologii, dowiesz się wszystkiego, czego potrzebujesz aby cieszyć się najlepszymi, możliwymi kompetencjami. Postaw na studia podyplomowe najwyższej jakości i przekonaj się jak wiele można zdziałać będąc wyposażonym w wiedzę, umiejętności i doświadczenie, które Ci proponujemy.

Adresaci studiów

Studia podyplomowe na specjalności Psychologia Reklamy skierowane są przede wszystkim do:

- osób, które zajmują się zarządzaniem,

- ludzi zajmujących się marketingiem i wszelkimi działaniami z nim związanymi,

- aktywnie działających w sferze biznesu menedżerów,

- pracowników handlu, usług i organizacji samorządowych,

- pracowników przedsiębiorstw, którzy zajmują się reklamą i promocją,

- osób pracujących w działach marketingu zarówno w dużych jak i małych firmach,

- prowadzących własną działalność gospodarczą,

- pracowników agencji badawczych, domów mediowych, agencji public relation, firm eventowych.

Jeśli należysz do którejś z tych grup, studia podyplomowe w Instytucie Studiów Podyplomowych będą dla Ciebie rewelacyjnym rozwiązanie. Wprowadzimy Cię w świat nowoczesnej reklamy i jej psychologii tak, abyś z powodzeniem mógł wykorzystać nowo nabyte umiejętności w swojej codziennej pracy. Dzięki nam szybko znajdziesz wymarzoną pracę lub zdobędziesz awans w obecnej. Przekonaj się jak wiele możesz osiągnąć dzięki najlepszemu kształceniu i wiedzy na temat ludzkich zachowań. O przyjęcie na studia mogą się ubiegać osoby, które mają dyplom ukończenia studiów wyższych magisterskich lub licencjackich. Od słuchaczy oczekuje się przede wszystkim aktywnego udziału w zajęciach studium. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Cel studiów

Instytut Studiów Podyplomowych to miejsce w którym wierzymy, że właściwe podejście i najwyższa jakość owocują najlepszymi efektami. Za cel stawiamy sobie kształcenie kadr najlepszych specjalistów, którzy świetnie radzą sobie na rynku pracy. Dlatego cały program naszych studiów dopasowany jest d o aktualnych i przyszłych trendów oraz potrzeb tego rynku. Dzięki naszemu innowacyjnemu spojrzeniu na studia podyplomowe, szybko i sprawnie nabędziesz cenne kompetencje i kwalifikacje w dziedzinie psychologii reklamy. Przekażemy Ci szeroką i praktyczną wiedzę z zakresu psychologii reklamy oraz pomożemy Ci rozwinąć umiejętności jej zastosowania w sferze biznesu. Jako słuchacz kierunku zbudujesz swój warsztat psychologa reklamy i nauczysz się wspierać ludzi w kreowaniu pozytywnego odbioru. Trenowane umiejętności wspomogą również Twój rozwój własny, pozwolą Ci efektywniej planować czas, podejmować właściwe decyzje, radzić sobie ze stresem oraz skutecznie komunikować się w biznesie, edukacji i rynku reklamowym. Oprócz tego, naszymi celami są:

- doskonalenie Twojego warsztatu praktycznego,

- poszerzenie Twoich możliwości pracy w reklamie,

- przekazanie Ci narzędzi i metod pracy w reklamie,

- przekazanie Ci wiedzy dotyczącej budowania relacji służącej osobistemu i zawodowemu rozwojowi klienta indywidualnego,

- wyposażenie Cię wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne, umiejętność wspierania zmian u klienta oraz podejścia do szeroko pojętego rynku marketingowego.

Brzmi zachęcająco? W takim razie nie zwlekaj i zapisz się już dziś!

Korzyści

Świetnie zdajemy sobie sprawę z oczekiwań naszych słuchaczy i dokładamy wszelkich starań aby nasze studia stały na wysokim, niezwykle zadowalającym poziomie. Z tego również powodu proponujemy Ci:

- indywidualne podejście i wsparcie Twojego rozwoju,

- program studiów, który nastawiony jest na wydobycie z Ciebie 100% Twojego potencjału,

- przygotowanie Cię do całkowicie samodzielnej pracy w branży reklamy,

- wyłącznie przydatne i praktyczne przedmioty realizowane w formie atrakcyjnych wykładów interaktywnych, dyskusji, warsztatów i zadań grupowych,

- otwartość na Twoje pomysły i zaangażowanie.

Nie marnuj swoich możliwości - zobacz jak wiele możesz osiągnąć z wykształceniem najwyższej klasy. Zrób potężny krok w swojej karierze - zapisz się na studia podyplomowe na specjalności Psychologia Reklamy - czekamy właśnie na Ciebie!

Studia realizowane są we współpracy z Wyższą Szkołą Humanistyczno-Ekonomiczną w Brzegu.

Podstawa prawna

Decyzja Ministra Edukacji Narodowej i Sportu nr DSW-3-0145-230/TT/2001 z dnia 20 sierpnia 2001 roku.

Świadectwo

Absolwenci otrzymają świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Brzegu.

Ważne informacje dotyczące praktyk – prosimy o szczegółowe zapoznanie

Słuchacz ma obowiązek na koniec studiów przedstawić dziennik praktyk oraz jeden arkusz hospitacji (dotyczy wszystkich specjalności).

Jeśli słuchacz po zapoznaniu z regulaminem praktyk wybierze zamiast dziennika praktyk arkusze hospitacji – muszą być one równe liczbie godzin praktyk, czyli jeśli słuchacz realizuje praktyki w wymiarze 180 to wypełnia arkusze hospitacji w liczbie 180 szt.

(Do wyboru arkusze lub dziennik praktyk i 1 arkusz)

Słuchacz ma obowiązek napisania 1 konspektu z zajęć (dotyczy wszystkich specjalności z naboru październik 2019 za wyjątkiem Edukacji Elementarnej i Przygotowania Pedagogicznego – po trzy konspekty).

Jeśli opiekun praktyk w placówce wymaga więcej konspektów słuchacz pisze wedle zaleceń opiekuna ale składa jeden konspekt.

Słuchacz na koniec studiów składa z kartą: dziennik praktyk + 1 arkusz hospitacji (lub arkusze hospitacji równe liczbie godzin praktyk) + 1 konspekt oraz opinię opiekuna praktyk wraz z pieczątką placówki a także potwierdzenie przyjęcia do placówki (dolny odcinek ze skierowania).

W dzienniku praktyk prowadzonym przez słuchacza konieczne są pieczątki instytucji; parafowane wszystkie strony dziennika praktyk przez opiekuna, merytoryczna opinia opiekuna, podpisana przez dyrekcję placówki z pieczątką imienną i firmową;


Regulamin praktyk

Skierowanie 1

Skierowanie 2

Skierowanie 3

Skierowanie 4

Skierowanie 5

Aplikuj na specjalność

Podaj swoje dane aby się zapisać.

KRAFC CONSULTING SP. Z O.O. prowadzący ISP PKU z siedzibą w Tychach (43-100 Tychy), ul. Sienkiewicza 1 wskazuje, że założenie przez Państwa konta słuchacza na stronie internetowej https://www.podyplomowka.edu.pl/ czy zarejestrowanie się na wybrane przez Państwa studia podyplomowe stanowi wyrażenie przez Państwa zgody na podanie danych osobowych. Wszelkie informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych znajdują się w dokumencie Polityka prywatności, która jednocześnie stanowi wypełnienie przez Administratora danych obowiązku informacyjnego z art. 13. RODO.

Polecamy

Cena za całość.
3 semestry
4 200 zł
Średnia cena za semestr
1 400 zł
Cena za całość.
3 semestry
4 800 zł
Średnia cena za semestr
1 600 zł
Cena za całość.
3 semestry
4 200 zł
Średnia cena za semestr
1 400 zł
Cena za całość.
3 semestry
3 900 zł
Średnia cena za semestr
1 300 zł
Cena za całość.
2 semestry
3 000 zł
Średnia cena za semestr
1 500 zł
Cena za całość.
3 semestry
4 200 zł
Średnia cena za semestr
1 400 zł
Cena za całość.
4 semestry
5 200 zł
Średnia cena za semestr
1 300 zł
Cena za całość.
2 semestry
3 600 zł
Średnia cena za semestr
1 800 zł