2 semestry
2 semestry
Gwarancja stałej ceny i braku dodatkowych opłat
Wykładowcy praktycy
Świadectwo zgodne ze wzorem Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego (MNiSW)
Obecne studia podyplomowe prowadzimy w oparciu o aktualne standardy kształcenia, a w szczególności o:
Nowoczesna administracja publiczna to sfera, w której szczególną rolę odgrywają innowacje, pomysłowe rozwiązania i wysokie kwalifikacje. Z tego również powodu tendencje rynku pracy wskazują na rosnące zapotrzebowanie na wysoko wykwalifikowanych w tej dziedzinie specjalistów. Dlatego Instytut Studiów Podyplomowych proponuje Ci studia podyplomowe na specjalności Administracja i Zarządzanie Publiczne. Mają one za zadanie przygotować przyszłe i obecne kadry urzędników służby publicznej do sprawnego funkcjonowania we współczesnej strukturze administracyjnej i świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli pragniesz realizować się w tym kierunku i podjąć pracę w obiecującym, przyszłościowym zawodzie, wybierz studia podyplomowe. Dzięki nam szybko i skutecznie zdobędziesz wszystkie potrzebne kwalifikacje i z łatwością rozpoczniesz karierę zawodową.
Świadectwo
Absolwenci otrzymają świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Brzegu.
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych jest uznawane przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Wydawane świadectwo jest zgodne ze wzorem i wytycznymi Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Nazwa przedmiotu |
---|
Akty prawa miejscowego
|
Partnerstwo publiczno-prywatne i partnerstwo publiczno-społeczne
|
Podstawy makro i mikroekonomii
|
Podstawy prawa cywilnego, umowy w administracji
|
Podstawy prawoznawstwa
|
Polityka regionalna Polski i UE
|
Pomoc publiczna
|
Prawo administracyjne materialne
|
Prawo finansów publicznych
|
Prawo podatkowe
|
Prawo pracy urzędników administracji publicznej
|
Prawo ustrojowe administracji publicznej, organizacja i zadania
|
Prawo zamówień publicznych
|
Procedury administracyjne
|
Zarządzanie w administracji publicznej
|
Dokumenty w ramach rekrutacji na rok akademicki 2024/2025 należy złożyć do 7 dni od momentu zapisu na specjalność.
O przyjęciu kandydata na studia decyduje kolejność zgłoszeń oraz wpłat pierwszej raty.
Dokumenty można przesłać listownie, bądź złożyć osobiście w sekretariacie Instytutu Studiów Podyplomowych w Tychach przy ul. Sienkiewicza 1
¹ Wpisowe jest zwracane tylko i wyłącznie w przypadku nie uruchomienia danej specjalności studiów.
Opłaty prosimy realizować na indywidualne konta słuchaczy. Szczegółowe informacje można znaleźć w Strefie Słuchacza.
Istnieje możliwość opłaty czesnego w ratach bez dodatkowych kosztów.
Koszt studiów przez cały okres ich trwania jest niezmienny.
Obecnie nie mamy promocji na tę specjalność, jednak możliwe, że już niedługo znajdzie się tu coś ciekawego dla Ciebie - zajrzyj do nas!
Brak konieczności realizowania praktyk.
Studia podyplomowe Administracja
i Zarządzanie Publiczne
Nowoczesna administracja publiczna to sfera, w której szczególną rolę odgrywają innowacje, pomysłowe rozwiązania i wysokie kwalifikacje. Z tego również powodu tendencje rynku pracy wskazują na rosnące zapotrzebowanie na wysoko wykwalifikowanych w tej dziedzinie specjalistów. Dlatego Instytut Studiów Podyplomowych proponuje Ci studia podyplomowe na specjalności Administracja i Zarządzanie Publiczne. Mają one za zadanie przygotować przyszłe i obecne kadry urzędników służby publicznej do sprawnego funkcjonowania we współczesnej strukturze administracyjnej i świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli pragniesz realizować się w tym kierunku i podjąć pracę w obiecującym, przyszłościowym zawodzie, wybierz studia podyplomowe. Dzięki nam szybko i skutecznie zdobędziesz wszystkie potrzebne kwalifikacje i z łatwością rozpoczniesz karierę zawodową.
Adresaci studiów
Studia kierowane są do osób posiadających wykształcenie wyższe na poziomie licencjackim, inżynierskim lub magisterskim, które pracują w administracji publicznej, jak również do osób pragnących związać swoją przyszłość zawodową z tą sferą.
Cel studiów
Celem studiów podyplomowych jest przekazanie pełnego zestawu kwalifikacji i kompetencji potrzebnych do pracy w sektorze administracji publicznej - od najniższych stanowisk, do tych kierowniczych. Kadra Instytutu Studiów Podyplomowych składa się z czołowych wykładowców akademickich i doświadczonych specjalistów, którzy przygotują Cię do pełnienia zawodu w nowoczesnych strukturach administracji. Wraz z innowacyjnymi narzędziami i metodami pracy poznasz także pełną teorię organizacji administracji, zagadnienia dotyczące kształtowania przestrzeni społecznej i ekonomicznej państwa, oraz najnowsze rozwiązania w tym zakresie. Stawiamy szczególny nacisk na efektywne i szybkie nauczanie poprzez:
- wykłady interaktywne,
- zajęcia warsztatowo-treningowe,
- burze mózgów,
- case study,
- ćwiczenia indywidualne
- pracę w zespołach.
Perspektywy zawodowe
Studia podyplomowe na specjalności Administracja i Zarządzanie Publiczne wyposażą Cię w cenne kompetencje i kwalifikacje, które sprawią, że bez żadnych trudności podejmiesz pracę w olbrzymim sektorze administracji publicznej. Jako absolwent zostaniesz wyposażony w komplet wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych umożliwiających samodzielne pełnienie obowiązków zawodowych i świadczenie usług na wysokim, konkurencyjnym poziomie.
Studia realizowane są we współpracy z Wyższą Szkołą Humanistyczno-Ekonomiczną w Brzegu.
Podstawa prawna
Decyzja Ministra Edukacji Narodowej i Sportu nr DSW-3-0145-230/TT/2001 z dnia 20 sierpnia 2001 roku.
Świadectwo
Absolwenci otrzymają świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Brzegu.