Opis: Czytanie i pisanie może być przygodą i przyjemnością jeśli w odbywa się poprzez zabawę i w zgodzie z rozwojowymi potrzebami i możliwościami dzieci. Przygotowanie do nauki pisania i czytania poprzedzać powinny ćwiczenia, zabawy, zadania, które pozwalają na wydobycie, rozwinięcie i ugruntowanie umiejętności takich jak analiza i synteza, obserwacja, odtwarzanie form (lini, łuków) w ruchu oraz ich kreślenie, choć nie od razu na kartce z wykorzystaniem narzędzi pisarskich.
W czasie warsztatu uczestnicy dowiedzą w jaki sposób myślenie obrazowe pomaga dziecku w nauce pisania (a więc również czytania) oraz poznają praktyczne ćwiczenia do pracy z dziećmi przygotowującymi się oraz rozpoczynającymi naukę pisania i czytania zarówno nauczycielom jak i rodzicom. Będzie też użyteczny dla pedagogoó zajmującymi się reedukacją.
Dla kogo: nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej, wychowawcy zerówek, pedagodzy wspierający, rodzice dzieci w edukacji domowej
Prowadzący: Izabela Dyrda
Liczba uczestników: 12- 20
Godziny: 17.00-19.00
Informacje dodatkowe: