JAK ZACZĄĆ LEKCJĘ, ŻEBY WŁĄCZYĆ CIEKAWOŚĆ

Neurobiolodzy przekonują, że nasze mózgi nie pracują zawsze z taką samą intensywnością. Aby mózg mógł wykorzystać cały swój potencjał, w naszym otoczeniu musi zdarzyć się coś, co przyciągnie naszą uwagę i umożliwi koncentrację. W przeciwieństwie do spraw budzących ciekawość i wymagających wyjaśnienia, wszystko co banalne, oczywiste, typowe, normalne i schematyczne mózg ignoruje.Dzięki badaniom i eksperymentom wiemy już, co robić, by uczniowie chcieli angażować się w lekcje. Od nas zależy, czy będziemy chcieli tę wiedzę wykorzystać.

Prowadząca: Marzena Żylińska jest metodykiem, prezesem fundacji BUDZĄCA SIĘ SZKOŁA, autorką wielu publikacji z zakresu neurodydaktyki. Jej fascynacji najnowszymi badaniami i odkryciami na temat pracy mózgu i uczenia się towarzyszy wierność wychowawczym poglądom Janusza Korczaka/

Dla kogo: nauczyciele , rodzice, studenci

Maksymalna liczba uczestników: 30

Godziny: 17.00-19.00.

Informacje dodatkowe:

  • opłaty za warsztat należy dokonywać bezpośrednio przed warsztatem, gotówką
  • informację potwierdzającą termin warsztatu uczestnicy otrzymają w przypadku zebrania się grupy