Najczęściej zadawane pytania


Aktualizacja: 03.04.2020r.

Chcemy jak tylko się da ułatwić studiowanie naszym Słuchaczom w tych trudnych czasach, dlatego odpowiadamy na najczęściej zadawane nam pytania. Będziemy na bieżąco aktualizowali stan tej podstrony w zależności od zmieniającej się sytuacji. Jeśli coś nadal jest niejasne, prosimy o zadawanie pytań pod specjalnym postem na naszym Facebooku lub o kontakt z sekretariatem.

Jesteśmy pewni, że uda się przezwyciężyć obecne problemy panujące w kraju oraz na świecie.

Przypominamy o pozostaniu w domu.

1. Gdzie mogę się zgłosić w celu uzyskania informacji na temat planu zajęć, rekrutacji, dokumentów i innych administracyjnych spraw?

Wszystkie informacje uzyskają Państwo kontaktując się z naszym sekretariatem: 📞 32 787 57 47 lub isp@podyplomowka.edu.pl.


2. Ile potrwa nauka w systemie zdalnym?

Kształcenie na odległość zostało przedłużone decyzją Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego do 10.04.2020r.


3. Jestem Słuchaczem, który nie wie, jak korzystać z platformy dzięki której odbywają się zajęcia online. Czy istnieje instrukcja, która przeprowadzi mnie przez ten proces?

Tak, taka instrukcja została przygotowana i znajduje się pod tym linkiem.


4. Czy nauczanie zdalne jest dla mnie obowiązkowe?

Każdy Słuchacz zobowiązany jest do uczenia się na odległość. Kształcenie na odległość jest obecnie formą obowiązkową wskazaną przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego i dopuszczalne Prawem o szkolnictwie wyższym i nauce. Obowiązek ten dotyczy także studiów podyplomowych.


5. Czy rekrutacja nadal trwa?

Tak, rekrutacja została przedłużona i trwa nadal. Wszystkie sprawy administracyjne załatwiane są online.


WEBINAR

1. Co oznacza komunikat "502 bad gateway" ?

Błąd 502 (Bad Gateway) wskazuje, że serwer pośredni, działający jako serwer proxy, nie był w stanie uzyskać prawidłowej odpowiedzi z serwera nadrzędnego. Z czego to wynika? Przyczyny mogą być różne. Możliwe, że serwer jest przeciążony lub występują problemy sieciowe między tymi dwoma serwerami, jednakże to chwilowe problemy i nie należy się obawiać. Nasz komputer nie został w żaden sposób uszkodzony.


2. Nie słyszę wykładowcy. Co mam zrobić?

Po włączeniu kamery lub mikrofonu na ekranie pojawi się okno z prośbą o potwierdzenie uprawnień. Należy kliknąć "zezwól".

Osoby, które dalej mają problem z dźwiękiem, proszę spróbować kliknąć w lewym górnym rogu przeglądarki na kłódkę (znajduje się przy adresie strony) i przy ikonie "Dźwięk" zaznaczyć "Automatycznie (domyślnie)" lub "Zezwalaj".


3. Słyszę "echo". Co mam zrobić?

Może pomóc zmiana przeglądarki bądź użycie słuchawek lub zestawu słuchawkowego. Problemy z transmisją mogą wynikać również z jakości Państwa łącza.

Sytuacja ta może również powstać w momencie, gdy w pokoju webinarowym mówi więcej, niż jedna osoba, a co najmniej jedna z nich używa głośników zamiast słuchawek. W takiej sytuacji dźwięk z głośników komputera jest zbierany przez mikrofon i wysyłany z powrotem, co powoduje "echo".


4. Jak pobrać pliki udostępniane przez wykładowców?

W prawym górnym rogu okna (nad czatem i uczestnikami), znajduje się PANEL WYDARZENIA. Kliknij i wejdź do panelu wydarzenia. Po prawej stronie znajduje się zakładka UDOSTĘPNIANE PLIKI. Należy w nią wejść. W tym miejscu znajdą się pliki do pobrania.