Cel szkolenia:
§ wypracowanie umiejętności współpracy z
dziećmi, cierpiącymi na często spotykane zaburzenia rozwoju.
Opis szkolenia:
§ podczas szkolenia będzie przedstawiona charakterystyka zaburzeń takich jak:
Zespół Downa, Zespół Aspergera, zaburzenia ze spektrum autyzmu, autyzm.
Harmonogram szkolenia:
1. Powitanie uczestników.
2. Wprowadzenie do tematyki zajęć i
przedstawienie planu szkolenia
3. Wykład teoretyczny - wyjaśnienie czym
są zaburzenia rozwojowe, charakterystyka wybranych zaburzeń rozwojowych, czym
są orzeczenia i opinie z poradni psychologiczno-pedagogicznej, dostosowanie
form i metod pracy.
4. Napisanie przykładowego dostosowania i
scenariusza zajęć wyrównawczych z dzieckiem, mającym jedno z wymienionych
zaburzeń rozwojowych.
5.
Zakończenie.
Do kogo?
§
studentów pedagogiki,
§
studentów przygotowania pedagogicznegom
§
nauczycieli szkolnictwa podstawowego i średniego
§
wykładowców szkół publicznych/prywatnych
PROWADZĄCY:
Edyta Polaczek
Sylwetka
trenera:
Pani
Edyta Polaczek jest przedstawicielem nauk kognitywnych (tzw. neuroscience), pedagogiem
specjalnym i od kilku lat nauczycielem przedmiotów przyrodniczych (przyroda,
biologia) w szkole średniej. Aktualnie w trakcie specjalizacji w zakresie biologii molekularnej. W
latach 2016-2018 była referentem konferencjach naukowych we
Wrocławiu i Poznaniu.
Autorka publikacji naukowych z np. zakresu pedagogiki specjalnej i
nauczycielskiej: https://docplayer.pl/106157120-Aktywizacja-zawodow...
Informacje dodatkowe:
W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod nr telefonu: 515-403-148, 512-542-904.