Gwarancja stałej ceny i braku dodatkowych opłat
Gwarancja stałej ceny i braku dodatkowych opłat
Wykładowcy praktycy
Świadectwo zgodne ze wzorem Ministerstwa Edukacji i Nauki (MEiN)
2 semestry
Zajęcia online na żywo, poprzez platformy webinarowe
Kierunek uruchomiony - Dopisz się do grupy i zacznij studia
.
Obecne studia podyplomowe prowadzimy w oparciu o aktualne standardy kształcenia, a w szczególności o:
Ukończenie studiów podyplomowych w zakresie polityki społecznej i zarządzania organizacjami pozarządowymi przygotowuje absolwenta do wypełnienia obowiązków w instytucjach rządowych, samorządowych, społecznych, a także pracy w instytucjach zajmujących się gospodarczym, politycznym i społecznym wymiarem życia publicznego w ramach zawodu specjalista polityki społecznej.
Absolwenci będą mogli podjąć także pracę w Regionalnych Ośrodkach Polityki Społecznej, samorządowych wydziałach polityki społecznej, organizacjach pozarządowych (trzeci sektor), instytucjach pomocy społecznej, Powiatowych Centrach Pomocy Rodzinie, Środowiskowych Domach Samopomocy, Warsztatach Terapii Zajęciowej, Centrach Interwencji Kryzysowej. W skrócie, absolwent będzie przygotowany merytorycznie do podjęcia pracy w szeroko pojętej administracji publicznej lub w obszarze związanym z systemem zabezpieczenia społecznego (instytucjach samorządowych, rządowych, pozarządowych) oraz innych instytucjach sfery społecznej oraz działów humanresources. Absolwent nabędzie umiejętności, jak zarządzać organizacjami pozarządowymi, jak integrować służby społeczne w rozwiązywaniu problemów społecznych.
Absolwent zdobędzie umiejętności w zakresie analizy, badania oraz ewaluacji rzeczywistości problemów społecznych, ich stanu prawnego oraz obiektywnego spojrzenia na procesy społeczne. Będzie także w stanie projektować możliwe rozwiązywania kwestii spornych (konflikty w obrębie rodziny i środowiska społeczności lokalnych) w ramach działań indywidualnych jak również grupowych. Będzie umiał zarządzać organizacjami społecznymi w celu skuteczniejszej integracji działań (znaczenie lidera społecznego). Ponadto będzie on także potrafił kreatywnie (innowacyjnie) pomagać w rozwiązywaniu kwestii trudnych poprzez animowanie współpracy z rożnymi podmiotami świadczącymi usługi w zakresie wsparcia społecznego
Absolwenci studiów wyższych I lub II stopnia na kierunku/kierunkach nauk społecznych lub humanistycznych.
WSZYSTKIE SPECJALNOŚCI SĄ DOSTOSOWANE DO NOWEJ USTAWY O OŚWIACIE (ZWIĄZANĄ Z LIKWIDACJĄ GIMNAZJÓW).
Studia realizowane są przy Współpracy z Wyższą Szkołą Humanistyczno-Ekonomiczną w Brzegu.
Świadectwo
Absolwenci otrzymają świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Brzegu.
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych jest uznawane przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Wydawane świadectwo jest zgodne ze wzorem i wytycznymi Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Nazwa przedmiotu |
---|
Bezdomność i bieda w ujęciu biopsychospołecznym
|
Demografia i polityka senioralna
|
Diagnozowanie społeczne a potrzeby
|
Etyczne aspekty polityki społecznej
|
Integracja i dezintegracja społeczna
|
Marginalizacja i wykluczenie społeczne
|
Organizacje społeczne trzeciego sektora
|
Patologie społeczne
|
Podstawy mediacji i negocjacji
|
Podstawy prawne trzeciego sektora
|
Polityka migracyjna i mieszkaniowa
|
Polityka regionalna i lokalna
|
Polityka rodzinna i polityka zdrowotna
|
Polityka społeczna
|
Polityka zatrudnienia i bezrobocia
|
Pomoc społeczna i praca socjalna
|
Promocja i ochrona zdrowia
|
Służby społeczne i instytucje pomocy społecznej
|
Socjologia rodziny
|
Społeczeństwo obywatelskie
|
Zabezpieczenie społeczne
|
Zarządzanie w sferze publicznej
|
Zarządzanie zasobami ludzkimi
opis
Dowiesz się jak skutecznie zarządzać zasobami ludzkimi. Przybliży role E-Commerce menagera. Dowiesz się jak: zarządzać czasem pracy, jak zgłaszać i zatwierdzać urlopy, nieobecności i dlaczego jest to ważne.Przybliżymy jak tworzyć listę pracowników i ich kwalifikacji, jak wspierać rekrutację.A także jak powinien wyglądać podział kosztów płacowych, oceny okresowe, biblioteka dokumentów, ewidencja procesu szkoleniowego w firmie oraz czym jest wewnętrzna platforma komunikacyjna i dlaczego warto ja mieć. |
Zróżnicowanie społeczne
|
Dokumenty w ramach rekrutacji na rok akademicki 2024/2025 należy złożyć do 7 dni od momentu zapisu na specjalność.
Rekrutacja trwa do 30.09.2024 r.
O przyjęciu kandydata na studia decyduje kolejność zgłoszeń oraz wpłat pierwszej raty.
Dokumenty można przesłać listownie, bądź złożyć osobiście w sekretariacie Instytutu Studiów Podyplomowych w Tychach przy ul. Sienkiewicza 1
¹ Wpisowe jest zwracane tylko i wyłącznie w przypadku nie uruchomienia danej specjalności studiów.
Opłaty prosimy realizować na indywidualne konta słuchaczy. Szczegółowe informacje można znaleźć w Strefie Słuchacza.
Istnieje możliwość opłaty czesnego w ratach bez dodatkowych kosztów.
Koszt studiów przez cały okres ich trwania jest niezmienny.
Obecnie nie mamy promocji na tę specjalność, jednak możliwe, że już niedługo znajdzie się tu coś ciekawego dla Ciebie - zajrzyj do nas!