Gwarancja stałej ceny i braku dodatkowych opłat
Gwarancja stałej ceny i braku dodatkowych opłat
Wykładowcy praktycy
Świadectwo zgodne ze wzorem Ministerstwa Edukacji i Nauki (MEiN)
2 semestry
Zajęcia online na żywo, poprzez platformy webinarowe
Kierunek uruchomiony - Dopisz się do grupy i zacznij studia
Obecne studia podyplomowe prowadzimy w oparciu o aktualne standardy kształcenia, a w szczególności o:
W biznesie najważniejsze są: pomysłowość, wiedza i doświadczenie. Cechy te przesądzają o sukcesie i powodzeniu w wielu aspektach prowadzenia działalności gospodarczej, czy marketingu. Z tego powodu rozwijanie się pod tymi względami jest zawsze trafioną inwestycją. Studia podyplomowe Audyt marketingowy to innowacyjna specjalność, na która składa się szereg ćwiczeń, wykładów i zajęć praktycznych mających na celu rozwinięcie umiejętności i kompetencji w kwestii właściwego diagnozowania i planowania działań marketingowych firmy w otoczeniu konkurencji. Absolwent studiów zostanie wyposażony w zaawansowaną wiedzę i kwalifikacje dotyczące m.in. ekonomii, strategii, komunikacji z rynkami docelowymi, jakości usług i metod ich podnoszenia, zarządzania czasem w relacjach z klientem, czy działań PR.
Instytut Studiów Podyplomowych jako renomowany lider kształcenia to przede wszystkim:
- kadra niezwykle cenionych wykładowców akademickich,
- specjaliści z branży, którzy podzielą się z Tobą swoim doświadczeniem,
- zoptymalizowany program studiów ukierunkowany na rozwój Twojego potencjału,
- nowoczesne kształcenie i wiedza zgodna z najnowszymi trendami i tendencjami,
- wysoki nacisk na naukę umiejętności praktycznych,
- przyjazny plan studiów i rozsądne koszty czesnego,
- poszanowanie Twojego czasu i gwarancja satysfakcjonującego rozwoju.
Studia adresowane są do
- osób, które prowadzą, lub chcą założyć własną działalność gospodarczą, osób pracujących w biznesie, które chcą podnieść swoją skuteczność,
- wszystkich, którzy zajmują się marketingiem, Oprócz tego, zapraszamy każdego, kto pragnie poszerzyć własną wiedzę i umiejętności praktyczne, oraz wykorzystać je we własnych działaniach i inicjatywach.
Nadrzędne cele studiów:
- wyposażenie słuchaczy w zaawansowaną wiedzę z zakresu marketingu, ekonomii, zarządzania i PRu,
- przekazanie słuchaczom kompletnego zestawu kompetencji praktycznych, potrzebnych do wykonywania audytów marketingowych, planowania i przeprowadzania działań marketingowych, kierowania działalnością gospodarczą, oraz wielu innych aspektów biznesu,
- podniesienie konkurencyjności słuchaczy na rynku pracy i ich skuteczności w działalności zawodowej,
- zapewnienie pełnego wsparcia w rozwoju słuchaczy,
- szybkie i efektywne przekazanie najważniejszych zagadnień umożliwiających osiąganie lepszych wyników w działaniach zgodnych z zakresem przedmiotowym studiów.
Ukończenie studiów podyplomowych na specjalności Audyt marketingowy to gwarancja:
- zyskania unikatowych kwalifikacji i kompetencji, cenionych na rynku pracy,
- poszerzenia własnych horyzontów i wiedzy o wszelkie nowinki i innowacje ze świata biznesu,
- zdobycia wiedzy i umiejętności pozwalających na znaczne podniesienie swojej skuteczności,
- przyswojenia podstaw teoretycznych umożliwiających przyszły samorozwój.
Dołącz do najlepszych i zapisz się już dziś!
Studia realizowane są we współpracy z Wyższą Szkołą Humanistyczno-Ekonomiczną w Brzegu.
Świadectwo
Absolwenci otrzymają świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Brzegu.
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych jest uznawane przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Wydawane świadectwo jest zgodne ze wzorem i wytycznymi Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Nazwa przedmiotu |
---|
w trakcie opracowywania |
Dokumenty w ramach rekrutacji na rok akademicki 2023/2024 należy złożyć do 7 dni od momentu zapisu na specjalność.
Rekrutacja trwa do 30.11.2023 r.
O przyjęciu kandydata na studia decyduje kolejność zgłoszeń oraz wpłat pierwszej raty.
Dokumenty można przesłać listownie, bądź złożyć osobiście w sekretariacie Instytutu Studiów Podyplomowych w Tychach przy ul. Sienkiewicza 1
¹ Wpisowe jest zwracane tylko i wyłącznie w przypadku nie uruchomienia danej specjalności studiów.
Opłaty prosimy realizować na indywidualne konta słuchaczy. Szczegółowe informacje można znaleźć w Strefie Słuchacza.
Istnieje możliwość opłaty czesnego w ratach bez dodatkowych kosztów.
Koszt studiów przez cały okres ich trwania jest niezmienny.
Obecnie nie mamy promocji na tę specjalność, jednak możliwe, że już niedługo znajdzie się tu coś ciekawego dla Ciebie - zajrzyj do nas!
Studia podyplomowe Audyt marketingowy jako źródło budowy przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw
W biznesie najważniejsze są: pomysłowość, wiedza i doświadczenie. Cechy te przesądzają o sukcesie i powodzeniu w wielu aspektach prowadzenia działalności gospodarczej, czy marketingu. Z tego powodu rozwijanie się pod tymi względami jest zawsze trafioną inwestycją. Studia podyplomowe Audyt marketingowy to innowacyjna specjalność, na która składa się szereg ćwiczeń, wykładów i zajęć praktycznych mających na celu rozwinięcie umiejętności i kompetencji w kwestii właściwego diagnozowania i planowania działań marketingowych firmy w otoczeniu konkurencji. Absolwent studiów zostanie wyposażony w zaawansowaną wiedzę i kwalifikacje dotyczące m.in. ekonomii, strategii, komunikacji z rynkami docelowymi, jakości usług i metod ich podnoszenia, zarządzania czasem w relacjach z klientem, czy działań PR.
Instytut Studiów Podyplomowych jako renomowany lider kształcenia to przede wszystkim:
- kadra niezwykle cenionych wykładowców akademickich,
- specjaliści z branży, którzy podzielą się z Tobą swoim doświadczeniem,
- zoptymalizowany program studiów ukierunkowany na rozwój Twojego potencjału,
- nowoczesne kształcenie i wiedza zgodna z najnowszymi trendami i tendencjami,
- wysoki nacisk na naukę umiejętności praktycznych,
- przyjazny plan studiów i rozsądne koszty czesnego,
- poszanowanie Twojego czasu i gwarancja satysfakcjonującego rozwoju.
Adresaci studiów
Studia adresowane są do
- osób, które prowadzą, lub chcą założyć własną działalność gospodarcząosób pracujących w biznesie, które chcą podnieść swoją skuteczność,
- wszystkich, którzy zajmują się marketingiem, Oprócz tego, zapraszamy każdego, kto pragnie poszerzyć własną wiedzę i umiejętności praktyczne, oraz wykorzystać je we własnych działaniach i inicjatywach.
Cel studiów
Nadrzędne cele studiów:
- wyposażenie słuchaczy w zaawansowaną wiedzę z zakresu marketingu, ekonomii, zarządzania i PRu,
- przekazanie słuchaczom kompletnego zestawu kompetencji praktycznych, potrzebnych do wykonywania audytów marketingowych, planowania i przeprowadzania działań marketingowych, kierowania działalnością gospodarczą, oraz wielu innych aspektów biznesu,
- podniesienie konkurencyjności słuchaczy na rynku pracy i ich skuteczności w działalności zawodowej,
- zapewnienie pełnego wsparcia w rozwoju słuchaczy,
- szybkie i efektywne przekazanie najważniejszych zagadnień umożliwiających osiąganie lepszych wyników w działaniach zgodnych z zakresem przedmiotowym studiów.
Korzyści
Ukończenie studiów podyplomowych na specjalności Audyt marketingowy to gwarancja:- zyskania unikatowych kwalifikacji i kompetencji, cenionych na rynku pracy,
- poszerzenia własnych horyzontów i wiedzy o wszelkie nowinki i innowacje ze świata biznesu,
- zdobycia wiedzy i umiejętności pozwalających na znaczne podniesienie swojej skuteczności,
- przyswojenia podstaw teoretycznych umożliwiających przyszły samorozwój.
Dołącz do najlepszych i zapisz się już dziś!
Studia realizowane są we współpracy z Wyższą Szkołą Humanistyczno-Ekonomiczną w Brzegu.
Podstawa prawna
Decyzja Ministra Edukacji Narodowej i Sportu nr DSW-3-0145-230/TT/2001 z dnia 20 sierpnia 2001 roku.
Świadectwo
Absolwenci otrzymają świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Brzegu.Ukończenie studiów podyplomowych na specjalności Audyt marketingowy to gwarancja:
- zyskania unikatowych kwalifikacji i kompetencji, cenionych na rynku pracy,
- poszerzenia własnych horyzontów i wiedzy o wszelkie nowinki i innowacje ze świata biznesu,
- zdobycia wiedzy i umiejętności pozwalających na znaczne podniesienie swojej skuteczności,
- przyswojenia podstaw teoretycznych umożliwiających przyszły samorozwój.
Dołącz do najlepszych i zapisz się już dziś!Nadrzędne cele studiów:
- wyposażenie słuchaczy w zaawansowaną wiedzę z zakresu marketingu, ekonomii, zarządzania i PRu,
- przekazanie słuchaczom kompletnego zestawu kompetencji praktycznych, potrzebnych do wykonywania audytów marketingowych, planowania i przeprowadzania działań marketingowych, kierowania działalnością gospodarczą, oraz wielu innych aspektów biznesu,
- podniesienie konkurencyjności słuchaczy na rynku pracy i ich skuteczności w działalności zawodowej,
- zapewnienie pełnego wsparcia w rozwoju słuchaczy,
- szybkie i efektywne przekazanie najważniejszych zagadnień umożliwiających osiąganie lepszych wyników w działaniach zgodnych z zakresem przedmiotowym studiów.Studia adresowane są do:
- osób, które prowadzą, lub chcą założyć własną działalność gospodarczą
- osób pracujących w biznesie, które chcą podnieść swoją skuteczność,
- wszystkich, którzy zajmują się marketingiem,
Oprócz tego, zapraszamy każdego, kto pragnie poszerzyć własną wiedzę i umiejętności praktyczne, oraz wykorzystać je we własnych działaniach i inicjatywach.W biznesie najważniejsze są: pomysłowość, wiedza i doświadczenie. Cechy te przesądzają o sukcesie i powodzeniu w wielu aspektach prowadzenia działalności gospodarczej, czy marketingu. Z tego powodu rozwijanie się pod tymi względami jest zawsze trafioną inwestycją. Studia podyplomowe Audyt marketingowy to innowacyjna specjalność, na która składa się szereg ćwiczeń, wykładów i zajęć praktycznych mających na celu rozwinięcie umiejętności i kompetencji w kwestii właściwego diagnozowania i planowania działań marketingowych firmy w otoczeniu konkurencji. Absolwent studiów zostanie wyposażony w zaawansowaną wiedzę i kwalifikacje dotyczące m.in. ekonomii, strategii, komunikacji z rynkami docelowymi, jakości usług i metod ich podnoszenia, zarządzania czasem w relacjach z klientem, czy działań PR.
Instytut Studiów Podyplomowych jako renomowany lider kształcenia to przede wszystkim:
- kadra niezwykle cenionych wykładowców akademickich,
- specjaliści z branży, którzy podzielą się z Tobą swoim doświadczeniem,
- zoptymalizowany program studiów ukierunkowany na rozwój Twojego potencjału,
- nowoczesne kształcenie i wiedza zgodna z najnowszymi trendami i tendencjami,
- wysoki nacisk na naukę umiejętności praktycznych,
- przyjazny plan studiów i rozsądne koszty czesnego,
- poszanowanie Twojego czasu i gwarancja satysfakcjonującego rozwoju.W biznesie najważniejsze są: pomysłowość, wiedza i doświadczenie. Cechy te przesądzają o sukcesie i powodzeniu w wielu aspektach prowadzenia działalności gospodarczej, czy marketingu. Z tego powodu rozwijanie się pod tymi względami jest zawsze trafioną inwestycją. Studia podyplomowe Audyt marketingowy to innowacyjna specjalność, na która składa się szereg ćwiczeń, wykładów i zajęć praktycznych mających na celu rozwinięcie umiejętności i kompetencji w kwestii właściwego diagnozowania i planowania działań marketingowych firmy w otoczeniu konkurencji. Absolwent studiów zostanie wyposażony w zaawansowaną wiedzę i kwalifikacje dotyczące m.in. ekonomii, strategii, komunikacji z rynkami docelowymi, jakości usług i metod ich podnoszenia, zarządzania czasem w relacjach z klientem, czy działań PR.
Instytut Studiów Podyplomowych jako renomowany lider kształcenia to przede wszystkim:
- kadra niezwykle cenionych wykładowców akademickich,
- specjaliści z branży, którzy podzielą się z Tobą swoim doświadczeniem,
- zoptymalizowany program studiów ukierunkowany na rozwój Twojego potencjału,
- nowoczesne kształcenie i wiedza zgodna z najnowszymi trendami i tendencjami,
- wysoki nacisk na naukę umiejętności praktycznych,
- przyjazny plan studiów i rozsądne koszty czesnego,
- poszanowanie Twojego czasu i gwarancja satysfakcjonującego rozwoju.