Audyt marketingowy

Studia podyplomowe Audyt marketingowy jako źródło budowy przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw

Najważniejsze informacje i korzyści

  • Okres realizacji studiów od października 2018 do czerwca 2019 roku.
  • Koszt za całość studiów tylko 2600,00 zł + opłata wpisowego, niezmienny przez cały okres ich trwania. Bez prowizji i dodatkowych opłat.
  • Wygodny tryb: zajęcia odbywają się w soboty i niedziele, średnio co dwa tygodnie.
  • Małe grupy zajęciowe. Komfort i efektywna nauka.
  • Pełen program studiów dostępny w zakładce „Przedmioty”.
  • Proste i wygodne zapisy online. Wystarczy nacisnąć przycisk „Aplikuj teraz” i przejść przez intuicyjny proces zapisu.
  • Więcej informacji pod numerami telefonów 32 787 57 47 lub tel. 798-957-490, a także e-mail: isp@podyplomowka.edu.pl.
  • Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych jest uznawane przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Wydawane świadectwo jest zgodne ze wzorem i wytycznymi Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

W biznesie najważniejsze są: pomysłowość, wiedza i doświadczenie. Cechy te przesądzają o sukcesie i powodzeniu w wielu aspektach prowadzenia działalności gospodarczej, czy marketingu. Z tego powodu rozwijanie się pod tymi względami jest zawsze trafioną inwestycją. Studia podyplomowe Audyt marketingowy to innowacyjna specjalność, na która składa się szereg ćwiczeń, wykładów i zajęć praktycznych mających na celu rozwinięcie umiejętności i kompetencji w kwestii właściwego diagnozowania i planowania działań marketingowych firmy w otoczeniu konkurencji. Absolwent studiów zostanie wyposażony w zaawansowaną wiedzę i kwalifikacje dotyczące m.in. ekonomii, strategii, komunikacji z rynkami docelowymi, jakości usług i metod ich podnoszenia, zarządzania czasem w relacjach z klientem, czy działań PR.

Instytut Studiów Podyplomowych jako renomowany lider kształcenia to przede wszystkim:

- kadra niezwykle cenionych wykładowców akademickich,

- specjaliści z branży, którzy podzielą się z Tobą swoim doświadczeniem,

- zoptymalizowany program studiów ukierunkowany na rozwój Twojego potencjału,

- nowoczesne kształcenie i wiedza zgodna z najnowszymi trendami i tendencjami,

- wysoki nacisk na naukę umiejętności praktycznych,

- przyjazny plan studiów i rozsądne koszty czesnego,

- poszanowanie Twojego czasu i gwarancja satysfakcjonującego rozwoju.

Adresaci studiów

Studia adresowane są do

- osób, które prowadzą, lub chcą założyć własną działalność gospodarczą, osób pracujących w biznesie, które chcą podnieść swoją skuteczność,

- wszystkich, którzy zajmują się marketingiem, Oprócz tego, zapraszamy każdego, kto pragnie poszerzyć własną wiedzę i umiejętności praktyczne, oraz wykorzystać je we własnych działaniach i inicjatywach.

Cel studiów

Nadrzędne cele studiów:

- wyposażenie słuchaczy w zaawansowaną wiedzę z zakresu marketingu, ekonomii, zarządzania i PRu,

- przekazanie słuchaczom kompletnego zestawu kompetencji praktycznych, potrzebnych do wykonywania audytów marketingowych, planowania i przeprowadzania działań marketingowych, kierowania działalnością gospodarczą, oraz wielu innych aspektów biznesu,

- podniesienie konkurencyjności słuchaczy na rynku pracy i ich skuteczności w działalności zawodowej,

- zapewnienie pełnego wsparcia w rozwoju słuchaczy,

- szybkie i efektywne przekazanie najważniejszych zagadnień umożliwiających osiąganie lepszych wyników w działaniach zgodnych z zakresem przedmiotowym studiów.

Korzyści

Ukończenie studiów podyplomowych na specjalności Audyt marketingowy to gwarancja:

- zyskania unikatowych kwalifikacji i kompetencji, cenionych na rynku pracy,

- poszerzenia własnych horyzontów i wiedzy o wszelkie nowinki i innowacje ze świata biznesu,

- zdobycia wiedzy i umiejętności pozwalających na znaczne podniesienie swojej skuteczności,

- przyswojenia podstaw teoretycznych umożliwiających przyszły samorozwój.

Dołącz do najlepszych i zapisz się już dziś!

Studia realizowane są we współpracy z Wyższą Szkołą Humanistyczno-Ekonomiczną w Brzegu.

Podstawa prawna

Decyzja Ministra Edukacji Narodowej i Sportu nr DSW-3-0145-230/TT/2001 z dnia 20 sierpnia 2001 roku.

Świadectwo

Absolwenci otrzymają świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Brzegu.

Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych jest uznawane przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Wydawane świadectwo jest zgodne ze wzorem i wytycznymi Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Nazwa przedmiotu
w trakcie opracowywania

ZASADY PRZYJĘCIA NA STUDIA:

  • Kolejność zgłoszeń
  • Nadal przyjmujemy słuchaczy

WYMAGANE DOKUMENTY:

  • Wypełniony kwestionariusz osobowy (możliwość pobrania poniżej ze strony) lub do pobrania w sekretariacie.
  • Kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych (oryginał dyplomu do wglądu).
  • Dwa zdjęcia legitymacyjne.
  • Kserokopia dowodu osobistego (1. i 2. strona, oryginał dowodu osobistego do wglądu).
  • Zaadresowana do siebie koperta ze znaczkiem na list polecony za potwierdzeniem odbioru (znaczek 7,80 zł)

Dokumenty można przesłać listownie, bądź złożyć osobiście w sekretariacie Instytutu Studiów Podyplomowych w Tychach przy ul. Sienkiewicza 1. Nadal przyjmujemy dokumenty w listopadzie!

Zorganizujemy studia w twojej miejscowości jeśli grupa słuchaczy będzie większa niż 20 osób.

Opłaty dla tej specjalności:

  • Suma opłat - 2 600 zł
  • Koszt semestru - 1 300 zł
  • Opłata wpisowa - 200 zł

Sprawdź aktualne promocje

Opłaty prosimy realizować na indywidualne konta słuchaczy. Szczegółowe informacje można znaleźć w Strefie Słuchacza.

Istnieje możliwość opłaty czesnego w ratach bez dodatkowych kosztów.

Koszt studiów przez cały okres ich trwania jest niezmienny.

Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy następujące promocje dla tej specjalności:
  • Oferta specjalna dla obecnych słuchaczy Instytutu Studiów Podyplomowych w Tychach - kwota każdego semestru dla kolejnej umowy obniżona o 100 zł!

    Cena każdego semestru dla kolejnej umowy obniżona o 100 zł

    Jeśli aktualnie studiujesz już u nas, kolejna specjalność, na jaką się zdecydujesz, będzie tańsza aż o 100 zł za każdy semestr!

  • Oferta specjalna dla absolwentów Instytutu Studiów Podyplomowych w Tychach

    Cena każdego semestru obniżona o 100 zł

    Jeśli studiowałeś już u nas dowolną specjalność, kolejna specjalność będzie tańsza aż o 100 zł za każdy semestr!

Studia podyplomowe Audyt marketingowy jako źródło budowy przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw
W biznesie najważniejsze są: pomysłowość, wiedza i doświadczenie. Cechy te przesądzają o sukcesie i powodzeniu w wielu aspektach prowadzenia działalności gospodarczej, czy marketingu. Z tego powodu rozwijanie się pod tymi względami jest zawsze trafioną inwestycją. Studia podyplomowe Audyt marketingowy to innowacyjna specjalność, na która składa się szereg ćwiczeń, wykładów i zajęć praktycznych mających na celu rozwinięcie umiejętności i kompetencji w kwestii właściwego diagnozowania i planowania działań marketingowych firmy w otoczeniu konkurencji. Absolwent studiów zostanie wyposażony w zaawansowaną wiedzę i kwalifikacje dotyczące m.in. ekonomii, strategii, komunikacji z rynkami docelowymi, jakości usług i metod ich podnoszenia, zarządzania czasem w relacjach z klientem, czy działań PR.

Instytut Studiów Podyplomowych jako renomowany lider kształcenia to przede wszystkim:

- kadra niezwykle cenionych wykładowców akademickich,

- specjaliści z branży, którzy podzielą się z Tobą swoim doświadczeniem,

- zoptymalizowany program studiów ukierunkowany na rozwój Twojego potencjału,

- nowoczesne kształcenie i wiedza zgodna z najnowszymi trendami i tendencjami,

- wysoki nacisk na naukę umiejętności praktycznych,

- przyjazny plan studiów i rozsądne koszty czesnego,

- poszanowanie Twojego czasu i gwarancja satysfakcjonującego rozwoju.

Adresaci studiów

Studia adresowane są do

- osób, które prowadzą, lub chcą założyć własną działalność gospodarcząosób pracujących w biznesie, które chcą podnieść swoją skuteczność,

- wszystkich, którzy zajmują się marketingiem, Oprócz tego, zapraszamy każdego, kto pragnie poszerzyć własną wiedzę i umiejętności praktyczne, oraz wykorzystać je we własnych działaniach i inicjatywach.

Cel studiów

Nadrzędne cele studiów:

- wyposażenie słuchaczy w zaawansowaną wiedzę z zakresu marketingu, ekonomii, zarządzania i PRu,

- przekazanie słuchaczom kompletnego zestawu kompetencji praktycznych, potrzebnych do wykonywania audytów marketingowych, planowania i przeprowadzania działań marketingowych, kierowania działalnością gospodarczą, oraz wielu innych aspektów biznesu,

- podniesienie konkurencyjności słuchaczy na rynku pracy i ich skuteczności w działalności zawodowej,

- zapewnienie pełnego wsparcia w rozwoju słuchaczy,

- szybkie i efektywne przekazanie najważniejszych zagadnień umożliwiających osiąganie lepszych wyników w działaniach zgodnych z zakresem przedmiotowym studiów.

Korzyści

Ukończenie studiów podyplomowych na specjalności Audyt marketingowy to gwarancja:- zyskania unikatowych kwalifikacji i kompetencji, cenionych na rynku pracy,

- poszerzenia własnych horyzontów i wiedzy o wszelkie nowinki i innowacje ze świata biznesu,

- zdobycia wiedzy i umiejętności pozwalających na znaczne podniesienie swojej skuteczności,

- przyswojenia podstaw teoretycznych umożliwiających przyszły samorozwój.

Dołącz do najlepszych i zapisz się już dziś!

Studia realizowane są we współpracy z Wyższą Szkołą Humanistyczno-Ekonomiczną w Brzegu.

Podstawa prawna

Decyzja Ministra Edukacji Narodowej i Sportu nr DSW-3-0145-230/TT/2001 z dnia 20 sierpnia 2001 roku.

Świadectwo

Absolwenci otrzymają świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Brzegu.Ukończenie studiów podyplomowych na specjalności Audyt marketingowy to gwarancja:
- zyskania unikatowych kwalifikacji i kompetencji, cenionych na rynku pracy,

- poszerzenia własnych horyzontów i wiedzy o wszelkie nowinki i innowacje ze świata biznesu,

- zdobycia wiedzy i umiejętności pozwalających na znaczne podniesienie swojej skuteczności,

- przyswojenia podstaw teoretycznych umożliwiających przyszły samorozwój.

Dołącz do najlepszych i zapisz się już dziś!Nadrzędne cele studiów:
- wyposażenie słuchaczy w zaawansowaną wiedzę z zakresu marketingu, ekonomii, zarządzania i PRu,

- przekazanie słuchaczom kompletnego zestawu kompetencji praktycznych, potrzebnych do wykonywania audytów marketingowych, planowania i przeprowadzania działań marketingowych, kierowania działalnością gospodarczą, oraz wielu innych aspektów biznesu,

- podniesienie konkurencyjności słuchaczy na rynku pracy i ich skuteczności w działalności zawodowej,

- zapewnienie pełnego wsparcia w rozwoju słuchaczy,

- szybkie i efektywne przekazanie najważniejszych zagadnień umożliwiających osiąganie lepszych wyników w działaniach zgodnych z zakresem przedmiotowym studiów.Studia adresowane są do:
- osób, które prowadzą, lub chcą założyć własną działalność gospodarczą

- osób pracujących w biznesie, które chcą podnieść swoją skuteczność,

- wszystkich, którzy zajmują się marketingiem,

Oprócz tego, zapraszamy każdego, kto pragnie poszerzyć własną wiedzę i umiejętności praktyczne, oraz wykorzystać je we własnych działaniach i inicjatywach.W biznesie najważniejsze są: pomysłowość, wiedza i doświadczenie. Cechy te przesądzają o sukcesie i powodzeniu w wielu aspektach prowadzenia działalności gospodarczej, czy marketingu. Z tego powodu rozwijanie się pod tymi względami jest zawsze trafioną inwestycją. Studia podyplomowe Audyt marketingowy to innowacyjna specjalność, na która składa się szereg ćwiczeń, wykładów i zajęć praktycznych mających na celu rozwinięcie umiejętności i kompetencji w kwestii właściwego diagnozowania i planowania działań marketingowych firmy w otoczeniu konkurencji. Absolwent studiów zostanie wyposażony w zaawansowaną wiedzę i kwalifikacje dotyczące m.in. ekonomii, strategii, komunikacji z rynkami docelowymi, jakości usług i metod ich podnoszenia, zarządzania czasem w relacjach z klientem, czy działań PR.

Instytut Studiów Podyplomowych jako renomowany lider kształcenia to przede wszystkim:

- kadra niezwykle cenionych wykładowców akademickich,

- specjaliści z branży, którzy podzielą się z Tobą swoim doświadczeniem,

- zoptymalizowany program studiów ukierunkowany na rozwój Twojego potencjału,

- nowoczesne kształcenie i wiedza zgodna z najnowszymi trendami i tendencjami,

- wysoki nacisk na naukę umiejętności praktycznych,

- przyjazny plan studiów i rozsądne koszty czesnego,

- poszanowanie Twojego czasu i gwarancja satysfakcjonującego rozwoju.W biznesie najważniejsze są: pomysłowość, wiedza i doświadczenie. Cechy te przesądzają o sukcesie i powodzeniu w wielu aspektach prowadzenia działalności gospodarczej, czy marketingu. Z tego powodu rozwijanie się pod tymi względami jest zawsze trafioną inwestycją. Studia podyplomowe Audyt marketingowy to innowacyjna specjalność, na która składa się szereg ćwiczeń, wykładów i zajęć praktycznych mających na celu rozwinięcie umiejętności i kompetencji w kwestii właściwego diagnozowania i planowania działań marketingowych firmy w otoczeniu konkurencji. Absolwent studiów zostanie wyposażony w zaawansowaną wiedzę i kwalifikacje dotyczące m.in. ekonomii, strategii, komunikacji z rynkami docelowymi, jakości usług i metod ich podnoszenia, zarządzania czasem w relacjach z klientem, czy działań PR.

Instytut Studiów Podyplomowych jako renomowany lider kształcenia to przede wszystkim:

- kadra niezwykle cenionych wykładowców akademickich,

- specjaliści z branży, którzy podzielą się z Tobą swoim doświadczeniem,

- zoptymalizowany program studiów ukierunkowany na rozwój Twojego potencjału,

- nowoczesne kształcenie i wiedza zgodna z najnowszymi trendami i tendencjami,

- wysoki nacisk na naukę umiejętności praktycznych,

- przyjazny plan studiów i rozsądne koszty czesnego,

- poszanowanie Twojego czasu i gwarancja satysfakcjonującego rozwoju.

Studia podyplomowe Audyt marketingowy jako źródło budowy przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw
W biznesie najważniejsze są: pomysłowość, wiedza i doświadczenie. Cechy te przesądzają o sukcesie i powodzeniu w wielu aspektach prowadzenia działalności gospodarczej, czy marketingu. Z tego powodu rozwijanie się pod tymi względami jest zawsze trafioną inwestycją. Studia podyplomowe Audyt marketingowy to innowacyjna specjalność, na która składa się szereg ćwiczeń, wykładów i zajęć praktycznych mających na celu rozwinięcie umiejętności i kompetencji w kwestii właściwego diagnozowania i planowania działań marketingowych firmy w otoczeniu konkurencji. Absolwent studiów zostanie wyposażony w zaawansowaną wiedzę i kwalifikacje dotyczące m.in. ekonomii, strategii, komunikacji z rynkami docelowymi, jakości usług i metod ich podnoszenia, zarządzania czasem w relacjach z klientem, czy działań PR.

Instytut Studiów Podyplomowych jako renomowany lider kształcenia to przede wszystkim:

- kadra niezwykle cenionych wykładowców akademickich,

- specjaliści z branży, którzy podzielą się z Tobą swoim doświadczeniem,

- zoptymalizowany program studiów ukierunkowany na rozwój Twojego potencjału,

- nowoczesne kształcenie i wiedza zgodna z najnowszymi trendami i tendencjami,

- wysoki nacisk na naukę umiejętności praktycznych,

- przyjazny plan studiów i rozsądne koszty czesnego,

- poszanowanie Twojego czasu i gwarancja satysfakcjonującego rozwoju.

Adresaci studiów

Studia adresowane są do

- osób, które prowadzą, lub chcą założyć własną działalność gospodarcząosób pracujących w biznesie, które chcą podnieść swoją skuteczność,

- wszystkich, którzy zajmują się marketingiem, Oprócz tego, zapraszamy każdego, kto pragnie poszerzyć własną wiedzę i umiejętności praktyczne, oraz wykorzystać je we własnych działaniach i inicjatywach.

Cel studiów

Nadrzędne cele studiów:

- wyposażenie słuchaczy w zaawansowaną wiedzę z zakresu marketingu, ekonomii, zarządzania i PRu,

- przekazanie słuchaczom kompletnego zestawu kompetencji praktycznych, potrzebnych do wykonywania audytów marketingowych, planowania i przeprowadzania działań marketingowych, kierowania działalnością gospodarczą, oraz wielu innych aspektów biznesu,

- podniesienie konkurencyjności słuchaczy na rynku pracy i ich skuteczności w działalności zawodowej,

- zapewnienie pełnego wsparcia w rozwoju słuchaczy,

- szybkie i efektywne przekazanie najważniejszych zagadnień umożliwiających osiąganie lepszych wyników w działaniach zgodnych z zakresem przedmiotowym studiów.

Korzyści

Ukończenie studiów podyplomowych na specjalności Audyt marketingowy to gwarancja:- zyskania unikatowych kwalifikacji i kompetencji, cenionych na rynku pracy,

- poszerzenia własnych horyzontów i wiedzy o wszelkie nowinki i innowacje ze świata biznesu,

- zdobycia wiedzy i umiejętności pozwalających na znaczne podniesienie swojej skuteczności,

- przyswojenia podstaw teoretycznych umożliwiających przyszły samorozwój.

Dołącz do najlepszych i zapisz się już dziś!

Studia realizowane są we współpracy z Wyższą Szkołą Humanistyczno-Ekonomiczną w Brzegu.

Podstawa prawna

Decyzja Ministra Edukacji Narodowej i Sportu nr DSW-3-0145-230/TT/2001 z dnia 20 sierpnia 2001 roku.

Świadectwo

Absolwenci otrzymają świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Brzegu.Ukończenie studiów podyplomowych na specjalności Audyt marketingowy to gwarancja:
- zyskania unikatowych kwalifikacji i kompetencji, cenionych na rynku pracy,

- poszerzenia własnych horyzontów i wiedzy o wszelkie nowinki i innowacje ze świata biznesu,

- zdobycia wiedzy i umiejętności pozwalających na znaczne podniesienie swojej skuteczności,

- przyswojenia podstaw teoretycznych umożliwiających przyszły samorozwój.

Dołącz do najlepszych i zapisz się już dziś!Nadrzędne cele studiów:
- wyposażenie słuchaczy w zaawansowaną wiedzę z zakresu marketingu, ekonomii, zarządzania i PRu,

- przekazanie słuchaczom kompletnego zestawu kompetencji praktycznych, potrzebnych do wykonywania audytów marketingowych, planowania i przeprowadzania działań marketingowych, kierowania działalnością gospodarczą, oraz wielu innych aspektów biznesu,

- podniesienie konkurencyjności słuchaczy na rynku pracy i ich skuteczności w działalności zawodowej,

- zapewnienie pełnego wsparcia w rozwoju słuchaczy,

- szybkie i efektywne przekazanie najważniejszych zagadnień umożliwiających osiąganie lepszych wyników w działaniach zgodnych z zakresem przedmiotowym studiów.Studia adresowane są do:
- osób, które prowadzą, lub chcą założyć własną działalność gospodarczą

- osób pracujących w biznesie, które chcą podnieść swoją skuteczność,

- wszystkich, którzy zajmują się marketingiem,

Oprócz tego, zapraszamy każdego, kto pragnie poszerzyć własną wiedzę i umiejętności praktyczne, oraz wykorzystać je we własnych działaniach i inicjatywach.W biznesie najważniejsze są: pomysłowość, wiedza i doświadczenie. Cechy te przesądzają o sukcesie i powodzeniu w wielu aspektach prowadzenia działalności gospodarczej, czy marketingu. Z tego powodu rozwijanie się pod tymi względami jest zawsze trafioną inwestycją. Studia podyplomowe Audyt marketingowy to innowacyjna specjalność, na która składa się szereg ćwiczeń, wykładów i zajęć praktycznych mających na celu rozwinięcie umiejętności i kompetencji w kwestii właściwego diagnozowania i planowania działań marketingowych firmy w otoczeniu konkurencji. Absolwent studiów zostanie wyposażony w zaawansowaną wiedzę i kwalifikacje dotyczące m.in. ekonomii, strategii, komunikacji z rynkami docelowymi, jakości usług i metod ich podnoszenia, zarządzania czasem w relacjach z klientem, czy działań PR.

Instytut Studiów Podyplomowych jako renomowany lider kształcenia to przede wszystkim:

- kadra niezwykle cenionych wykładowców akademickich,

- specjaliści z branży, którzy podzielą się z Tobą swoim doświadczeniem,

- zoptymalizowany program studiów ukierunkowany na rozwój Twojego potencjału,

- nowoczesne kształcenie i wiedza zgodna z najnowszymi trendami i tendencjami,

- wysoki nacisk na naukę umiejętności praktycznych,

- przyjazny plan studiów i rozsądne koszty czesnego,

- poszanowanie Twojego czasu i gwarancja satysfakcjonującego rozwoju.W biznesie najważniejsze są: pomysłowość, wiedza i doświadczenie. Cechy te przesądzają o sukcesie i powodzeniu w wielu aspektach prowadzenia działalności gospodarczej, czy marketingu. Z tego powodu rozwijanie się pod tymi względami jest zawsze trafioną inwestycją. Studia podyplomowe Audyt marketingowy to innowacyjna specjalność, na która składa się szereg ćwiczeń, wykładów i zajęć praktycznych mających na celu rozwinięcie umiejętności i kompetencji w kwestii właściwego diagnozowania i planowania działań marketingowych firmy w otoczeniu konkurencji. Absolwent studiów zostanie wyposażony w zaawansowaną wiedzę i kwalifikacje dotyczące m.in. ekonomii, strategii, komunikacji z rynkami docelowymi, jakości usług i metod ich podnoszenia, zarządzania czasem w relacjach z klientem, czy działań PR.

Instytut Studiów Podyplomowych jako renomowany lider kształcenia to przede wszystkim:

- kadra niezwykle cenionych wykładowców akademickich,

- specjaliści z branży, którzy podzielą się z Tobą swoim doświadczeniem,

- zoptymalizowany program studiów ukierunkowany na rozwój Twojego potencjału,

- nowoczesne kształcenie i wiedza zgodna z najnowszymi trendami i tendencjami,

- wysoki nacisk na naukę umiejętności praktycznych,

- przyjazny plan studiów i rozsądne koszty czesnego,

- poszanowanie Twojego czasu i gwarancja satysfakcjonującego rozwoju.

Zapraszamy do pobrania plików:

- Regulamin praktyk

- Informacja dotycząca praktyk WSHE



Aplikuj na specjalność

Podaj swoje dane aby się zapisać.

Masz konto? Zaloguj się.

Polecamy

Cena za semestr od 1 800 zł
Semestrów 2
Cena za semestr od 1 300 zł
Semestrów 3
Cena za semestr od 1 300 zł
Semestrów 4

Nadal możesz się zapisać! Nie czekaj, skontaktuj się! Do końca zostało już tylko 4 dni!