Audyt marketingowy - Studia podyplomowe

Najważniejsze informacje o tej specjalności

  • znajdź odpowiednie studia podyplomowe

    Gwarancja stałej ceny i braku dodatkowych opłat

  • najlepszy wybór studiów podyplomowych to ISP

    Nacisk na zajęcia praktyczne

  • świadectwo ukończenia studiów podyplomowych

    Świadectwo uznawane przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego

  • kalendarz studiów podyplomowych

    2 semestry.

Audyt marketingowy

Obecne studia podyplomowe prowadzimy w oparciu o aktualne standardy kształcenia, a w szczególności o:

  • USTAWĘ O SZKOLNICTWIE WYŻSZYM (Ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. poz. 1668, z późn. zm.)),
  • ROZPORZĄDZENIE MINISTRA NAUKI I SZKOLNICTWA WYŻSZEGO - STANDARD KSZTAŁCENIA NAUCZYCIELI (Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 25 lipca 2019 r. w sprawie standardu kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela (Dz.U. poz 1450))
  • ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ - DOTYCZĄCEGO KWALIFIKACJI NAUCZYCIELI (Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. poz. 1575, z póżn. zm.)).

Najważniejsze informacje i korzyści

  • Stała liczba semestrów.
  • Koszt za całość studiów tylko 3000,00 zł + opłata wpisowego, niezmienny przez cały okres ich trwania. Bez prowizji i dodatkowych opłat.
  • Wygodny tryb: zajęcia odbywają się w soboty i niedziele, średnio co dwa tygodnie.
  • Małe grupy zajęciowe. Komfort i efektywna nauka.
  • Pełen program studiów dostępny w zakładce „Przedmioty”.
  • Proste i wygodne zapisy online. Wystarczy nacisnąć przycisk „Chcę studiować” i przejść przez intuicyjny proces zapisu.
  • Więcej informacji pod numerami telefonów 32 787 57 47 lub tel. 517 137 727, a także e-mail: isp@podyplomowka.edu.pl.
  • Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych jest uznawane przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Wydawane świadectwo jest zgodne ze wzorem i wytycznymi Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

W biznesie najważniejsze są: pomysłowość, wiedza i doświadczenie. Cechy te przesądzają o sukcesie i powodzeniu w wielu aspektach prowadzenia działalności gospodarczej, czy marketingu. Z tego powodu rozwijanie się pod tymi względami jest zawsze trafioną inwestycją. Studia podyplomowe Audyt marketingowy to innowacyjna specjalność, na która składa się szereg ćwiczeń, wykładów i zajęć praktycznych mających na celu rozwinięcie umiejętności i kompetencji w kwestii właściwego diagnozowania i planowania działań marketingowych firmy w otoczeniu konkurencji. Absolwent studiów zostanie wyposażony w zaawansowaną wiedzę i kwalifikacje dotyczące m.in. ekonomii, strategii, komunikacji z rynkami docelowymi, jakości usług i metod ich podnoszenia, zarządzania czasem w relacjach z klientem, czy działań PR.

Instytut Studiów Podyplomowych jako renomowany lider kształcenia to przede wszystkim:

- kadra niezwykle cenionych wykładowców akademickich,

- specjaliści z branży, którzy podzielą się z Tobą swoim doświadczeniem,

- zoptymalizowany program studiów ukierunkowany na rozwój Twojego potencjału,

- nowoczesne kształcenie i wiedza zgodna z najnowszymi trendami i tendencjami,

- wysoki nacisk na naukę umiejętności praktycznych,

- przyjazny plan studiów i rozsądne koszty czesnego,

- poszanowanie Twojego czasu i gwarancja satysfakcjonującego rozwoju.

Adresaci studiów

Studia adresowane są do

- osób, które prowadzą, lub chcą założyć własną działalność gospodarczą, osób pracujących w biznesie, które chcą podnieść swoją skuteczność,

- wszystkich, którzy zajmują się marketingiem, Oprócz tego, zapraszamy każdego, kto pragnie poszerzyć własną wiedzę i umiejętności praktyczne, oraz wykorzystać je we własnych działaniach i inicjatywach.

Cel studiów

Nadrzędne cele studiów:

- wyposażenie słuchaczy w zaawansowaną wiedzę z zakresu marketingu, ekonomii, zarządzania i PRu,

- przekazanie słuchaczom kompletnego zestawu kompetencji praktycznych, potrzebnych do wykonywania audytów marketingowych, planowania i przeprowadzania działań marketingowych, kierowania działalnością gospodarczą, oraz wielu innych aspektów biznesu,

- podniesienie konkurencyjności słuchaczy na rynku pracy i ich skuteczności w działalności zawodowej,

- zapewnienie pełnego wsparcia w rozwoju słuchaczy,

- szybkie i efektywne przekazanie najważniejszych zagadnień umożliwiających osiąganie lepszych wyników w działaniach zgodnych z zakresem przedmiotowym studiów.

Korzyści

Ukończenie studiów podyplomowych na specjalności Audyt marketingowy to gwarancja:

- zyskania unikatowych kwalifikacji i kompetencji, cenionych na rynku pracy,

- poszerzenia własnych horyzontów i wiedzy o wszelkie nowinki i innowacje ze świata biznesu,

- zdobycia wiedzy i umiejętności pozwalających na znaczne podniesienie swojej skuteczności,

- przyswojenia podstaw teoretycznych umożliwiających przyszły samorozwój.

Dołącz do najlepszych i zapisz się już dziś!

Studia realizowane są we współpracy z Wyższą Szkołą Humanistyczno-Ekonomiczną w Brzegu.

Podstawa prawna

Decyzja Ministra Edukacji Narodowej i Sportu nr DSW-3-0145-230/TT/2001 z dnia 20 sierpnia 2001 roku.

Świadectwo

Absolwenci otrzymają świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Brzegu.

Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych jest uznawane przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Wydawane świadectwo jest zgodne ze wzorem i wytycznymi Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Nazwa przedmiotu
w trakcie opracowywania

Termin składania dokumentów:

Dokumenty w ramach rekrutacji na rok akademicki 2019/2020 należy złożyć do 7 dni od momentu zapisu na specjalność.

Rekrutacja trwa do 31-ego marca 2020 roku.

Zasady przyjęcia:

O przyjęciu kandydata na studia decyduje kolejność zgłoszeń oraz wpłat.

Wymagane dokumenty:

  • wypełniony kwestionariusz osobowy (wysyłany podczas zapisów przez stronę, do pobrania tutaj) lub dostępny w sekretariacie,
  • kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
  • 2 zdjęcia legitymacyjne,
  • dowód wpłaty wpisowego 200 zł¹ *,
  • 2 egzemplarze podpisanej umowy o świadczeniu usług edukacyjnych (będzie ona dostępna do pobrania po przejściu procesu rekrutacji on-line) lub wypełniona i podpisana w sekretariacie przy składaniu dokumentów.

Dokumenty można przesłać listownie, bądź złożyć osobiście w sekretariacie Instytutu Studiów Podyplomowych w Tychach przy ul. Sienkiewicza 1.

¹ Wpisowe jest zwracane tylko i wyłącznie w przypadku nie uruchomienia danej specjalności studiów.

* Uwaga! Promocje na wpisowe są ograniczone czasowo. Oznacza to, że obniżone wpisowe będzie tylko przez tydzień od momentu zapisu na wybraną specjalność przez formularz rejestracyjny online. Jeśli do tego czasu nie zostaną doniesione dokumenty, konieczne będzie uiszczenie pełnej kwoty wpisowego.

Opłaty dla tej specjalności:

  • Suma opłat - 3 000 zł
  • Koszt semestru - 1 500 zł
  • Opłata wpisowa - 200 zł

Opłaty prosimy realizować na indywidualne konta słuchaczy. Szczegółowe informacje można znaleźć w Strefie Słuchacza.

Istnieje możliwość opłaty czesnego w ratach bez dodatkowych kosztów.

Koszt studiów przez cały okres ich trwania jest niezmienny.

Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy następujące promocje dla tej specjalności:
  • Oferta specjalna dla absolwentów Instytutu Studiów Podyplomowych

    Cena wpisowego 0 zł

    Jeśli studiowałeś już u nas dowolną specjalność, zapisując się na kolejną specjalność otrzymasz wpisowe w cenie 0 zł!

  • Rabat 100zł na każdy semestr do wybranego bestsellera!

  • Rabat 100zł na każdy semestr z skierowaniem.

  • .

Studia podyplomowe Audyt marketingowy jako źródło budowy przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw
W biznesie najważniejsze są: pomysłowość, wiedza i doświadczenie. Cechy te przesądzają o sukcesie i powodzeniu w wielu aspektach prowadzenia działalności gospodarczej, czy marketingu. Z tego powodu rozwijanie się pod tymi względami jest zawsze trafioną inwestycją. Studia podyplomowe Audyt marketingowy to innowacyjna specjalność, na która składa się szereg ćwiczeń, wykładów i zajęć praktycznych mających na celu rozwinięcie umiejętności i kompetencji w kwestii właściwego diagnozowania i planowania działań marketingowych firmy w otoczeniu konkurencji. Absolwent studiów zostanie wyposażony w zaawansowaną wiedzę i kwalifikacje dotyczące m.in. ekonomii, strategii, komunikacji z rynkami docelowymi, jakości usług i metod ich podnoszenia, zarządzania czasem w relacjach z klientem, czy działań PR.

Instytut Studiów Podyplomowych jako renomowany lider kształcenia to przede wszystkim:

- kadra niezwykle cenionych wykładowców akademickich,

- specjaliści z branży, którzy podzielą się z Tobą swoim doświadczeniem,

- zoptymalizowany program studiów ukierunkowany na rozwój Twojego potencjału,

- nowoczesne kształcenie i wiedza zgodna z najnowszymi trendami i tendencjami,

- wysoki nacisk na naukę umiejętności praktycznych,

- przyjazny plan studiów i rozsądne koszty czesnego,

- poszanowanie Twojego czasu i gwarancja satysfakcjonującego rozwoju.

Adresaci studiów

Studia adresowane są do

- osób, które prowadzą, lub chcą założyć własną działalność gospodarcząosób pracujących w biznesie, które chcą podnieść swoją skuteczność,

- wszystkich, którzy zajmują się marketingiem, Oprócz tego, zapraszamy każdego, kto pragnie poszerzyć własną wiedzę i umiejętności praktyczne, oraz wykorzystać je we własnych działaniach i inicjatywach.

Cel studiów

Nadrzędne cele studiów:

- wyposażenie słuchaczy w zaawansowaną wiedzę z zakresu marketingu, ekonomii, zarządzania i PRu,

- przekazanie słuchaczom kompletnego zestawu kompetencji praktycznych, potrzebnych do wykonywania audytów marketingowych, planowania i przeprowadzania działań marketingowych, kierowania działalnością gospodarczą, oraz wielu innych aspektów biznesu,

- podniesienie konkurencyjności słuchaczy na rynku pracy i ich skuteczności w działalności zawodowej,

- zapewnienie pełnego wsparcia w rozwoju słuchaczy,

- szybkie i efektywne przekazanie najważniejszych zagadnień umożliwiających osiąganie lepszych wyników w działaniach zgodnych z zakresem przedmiotowym studiów.

Korzyści

Ukończenie studiów podyplomowych na specjalności Audyt marketingowy to gwarancja:- zyskania unikatowych kwalifikacji i kompetencji, cenionych na rynku pracy,

- poszerzenia własnych horyzontów i wiedzy o wszelkie nowinki i innowacje ze świata biznesu,

- zdobycia wiedzy i umiejętności pozwalających na znaczne podniesienie swojej skuteczności,

- przyswojenia podstaw teoretycznych umożliwiających przyszły samorozwój.

Dołącz do najlepszych i zapisz się już dziś!

Studia realizowane są we współpracy z Wyższą Szkołą Humanistyczno-Ekonomiczną w Brzegu.

Podstawa prawna

Decyzja Ministra Edukacji Narodowej i Sportu nr DSW-3-0145-230/TT/2001 z dnia 20 sierpnia 2001 roku.

Świadectwo

Absolwenci otrzymają świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Brzegu.Ukończenie studiów podyplomowych na specjalności Audyt marketingowy to gwarancja:
- zyskania unikatowych kwalifikacji i kompetencji, cenionych na rynku pracy,

- poszerzenia własnych horyzontów i wiedzy o wszelkie nowinki i innowacje ze świata biznesu,

- zdobycia wiedzy i umiejętności pozwalających na znaczne podniesienie swojej skuteczności,

- przyswojenia podstaw teoretycznych umożliwiających przyszły samorozwój.

Dołącz do najlepszych i zapisz się już dziś!Nadrzędne cele studiów:
- wyposażenie słuchaczy w zaawansowaną wiedzę z zakresu marketingu, ekonomii, zarządzania i PRu,

- przekazanie słuchaczom kompletnego zestawu kompetencji praktycznych, potrzebnych do wykonywania audytów marketingowych, planowania i przeprowadzania działań marketingowych, kierowania działalnością gospodarczą, oraz wielu innych aspektów biznesu,

- podniesienie konkurencyjności słuchaczy na rynku pracy i ich skuteczności w działalności zawodowej,

- zapewnienie pełnego wsparcia w rozwoju słuchaczy,

- szybkie i efektywne przekazanie najważniejszych zagadnień umożliwiających osiąganie lepszych wyników w działaniach zgodnych z zakresem przedmiotowym studiów.Studia adresowane są do:
- osób, które prowadzą, lub chcą założyć własną działalność gospodarczą

- osób pracujących w biznesie, które chcą podnieść swoją skuteczność,

- wszystkich, którzy zajmują się marketingiem,

Oprócz tego, zapraszamy każdego, kto pragnie poszerzyć własną wiedzę i umiejętności praktyczne, oraz wykorzystać je we własnych działaniach i inicjatywach.W biznesie najważniejsze są: pomysłowość, wiedza i doświadczenie. Cechy te przesądzają o sukcesie i powodzeniu w wielu aspektach prowadzenia działalności gospodarczej, czy marketingu. Z tego powodu rozwijanie się pod tymi względami jest zawsze trafioną inwestycją. Studia podyplomowe Audyt marketingowy to innowacyjna specjalność, na która składa się szereg ćwiczeń, wykładów i zajęć praktycznych mających na celu rozwinięcie umiejętności i kompetencji w kwestii właściwego diagnozowania i planowania działań marketingowych firmy w otoczeniu konkurencji. Absolwent studiów zostanie wyposażony w zaawansowaną wiedzę i kwalifikacje dotyczące m.in. ekonomii, strategii, komunikacji z rynkami docelowymi, jakości usług i metod ich podnoszenia, zarządzania czasem w relacjach z klientem, czy działań PR.

Instytut Studiów Podyplomowych jako renomowany lider kształcenia to przede wszystkim:

- kadra niezwykle cenionych wykładowców akademickich,

- specjaliści z branży, którzy podzielą się z Tobą swoim doświadczeniem,

- zoptymalizowany program studiów ukierunkowany na rozwój Twojego potencjału,

- nowoczesne kształcenie i wiedza zgodna z najnowszymi trendami i tendencjami,

- wysoki nacisk na naukę umiejętności praktycznych,

- przyjazny plan studiów i rozsądne koszty czesnego,

- poszanowanie Twojego czasu i gwarancja satysfakcjonującego rozwoju.W biznesie najważniejsze są: pomysłowość, wiedza i doświadczenie. Cechy te przesądzają o sukcesie i powodzeniu w wielu aspektach prowadzenia działalności gospodarczej, czy marketingu. Z tego powodu rozwijanie się pod tymi względami jest zawsze trafioną inwestycją. Studia podyplomowe Audyt marketingowy to innowacyjna specjalność, na która składa się szereg ćwiczeń, wykładów i zajęć praktycznych mających na celu rozwinięcie umiejętności i kompetencji w kwestii właściwego diagnozowania i planowania działań marketingowych firmy w otoczeniu konkurencji. Absolwent studiów zostanie wyposażony w zaawansowaną wiedzę i kwalifikacje dotyczące m.in. ekonomii, strategii, komunikacji z rynkami docelowymi, jakości usług i metod ich podnoszenia, zarządzania czasem w relacjach z klientem, czy działań PR.

Instytut Studiów Podyplomowych jako renomowany lider kształcenia to przede wszystkim:

- kadra niezwykle cenionych wykładowców akademickich,

- specjaliści z branży, którzy podzielą się z Tobą swoim doświadczeniem,

- zoptymalizowany program studiów ukierunkowany na rozwój Twojego potencjału,

- nowoczesne kształcenie i wiedza zgodna z najnowszymi trendami i tendencjami,

- wysoki nacisk na naukę umiejętności praktycznych,

- przyjazny plan studiów i rozsądne koszty czesnego,

- poszanowanie Twojego czasu i gwarancja satysfakcjonującego rozwoju.

Ważne informacje dotyczące praktyk – prosimy o szczegółowe zapoznanie

Słuchacz ma obowiązek na koniec studiów przedstawić dziennik praktyk oraz jeden arkusz hospitacji (dotyczy wszystkich specjalności).

Jeśli słuchacz po zapoznaniu z regulaminem praktyk wybierze zamiast dziennika praktyk arkusze hospitacji – muszą być one równe liczbie godzin praktyk, czyli jeśli słuchacz realizuje praktyki w wymiarze 180 to wypełnia arkusze hospitacji w liczbie 180 szt.

(Do wyboru arkusze lub dziennik praktyk i 1 arkusz)

Słuchacz ma obowiązek napisania 1 konspektu z zajęć (dotyczy wszystkich specjalności z naboru październik 2019 za wyjątkiem Edukacji Elementarnej i Przygotowania Pedagogicznego – po trzy konspekty).

Jeśli opiekun praktyk w placówce wymaga więcej konspektów słuchacz pisze wedle zaleceń opiekuna ale składa jeden konspekt.

Słuchacz na koniec studiów składa z kartą: dziennik praktyk + 1 arkusz hospitacji (lub arkusze hospitacji równe liczbie godzin praktyk) + 1 konspekt oraz opinię opiekuna praktyk wraz z pieczątką placówki a także potwierdzenie przyjęcia do placówki (dolny odcinek ze skierowania).

W dzienniku praktyk prowadzonym przez słuchacza konieczne są pieczątki instytucji; parafowane wszystkie strony dziennika praktyk przez opiekuna, merytoryczna opinia opiekuna, podpisana przez dyrekcję placówki z pieczątką imienną i firmową;


Regulamin praktyk

Skierowanie 1

Skierowanie 2

Skierowanie 3

Skierowanie 4

Skierowanie 5

Aplikuj na specjalność

Podaj swoje dane aby się zapisać.

KRAFC CONSULTING SP. Z O.O. prowadzący ISP PKU z siedzibą w Tychach (43-100 Tychy), ul. Sienkiewicza 1 wskazuje, że założenie przez Państwa konta słuchacza na stronie internetowej https://www.podyplomowka.edu.pl/ czy zarejestrowanie się na wybrane przez Państwa studia podyplomowe stanowi wyrażenie przez Państwa zgody na podanie danych osobowych. Wszelkie informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych znajdują się w dokumencie Polityka prywatności, która jednocześnie stanowi wypełnienie przez Administratora danych obowiązku informacyjnego z art. 13. RODO.

Polecamy

Cena za całość.
2 semestry
3 200 zł
Średnia cena za semestr
1 600 zł
Cena za całość.
3 semestry
4 200 zł
Średnia cena za semestr
1 400 zł
Cena za całość.
3 semestry
4 200 zł
Średnia cena za semestr
1 400 zł
Cena za całość.
3 semestry
4 200 zł
Średnia cena za semestr
1 400 zł
Cena za całość.
3 semestry
4 200 zł
Średnia cena za semestr
1 400 zł
Cena za całość.
3 semestry
4 200 zł
Średnia cena za semestr
1 400 zł
Cena za całość.
3 semestry
4 200 zł
Średnia cena za semestr
1 400 zł
Cena za całość.
3 semestry
4 200 zł
3 900 zł
Średnia cena za semestr
(po rabacie)
1 300 zł
Cena za całość.
3 semestry
4 200 zł
Średnia cena za semestr
1 400 zł